powered by Agones.gr (livescore)

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗ SHOWBIZ (μοντέλο με τα ναρκωτικά)






Έντονες συνεχίζουν να είναι οι δονήσεις από το σεισμό στη showbiz, με το μοντέλο Μαριάννα Μπερερή, που συνελήφθει για ναρκωτικά.
Το μοντέλο είχε παρουσιάσει την Εύη Χειλά που  την  <<κάρφωσε>>  στην υπόθεση των ναρκωτικών.




 Ας δούμε λοιπόν τι απαντά η Εύη Χειλά για την κατηγορία σε βάρος της.
Μιλώντας στην εφημερίδα ΄΄ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ΄΄ απαντάει:
΄΄Έχουν γραφεί και ειπωθεί ανακρίβειες.  Σε καμιά κατάθεση δεν αναφέρεται πως εγώ κάρφωσα τη Μαριάννα στις αρχές΄΄.  Όταν ρωτήθηκε αν θα στραφεί εναντίον της Μπερερή, απάντησε:
΄΄Για όνομα του Θεού! Θα ήταν κρίμα και άδικο να στραφώ απέναντι της.  Με την κοπέλα δεν έχω τίποτα΄΄.
 Ερώτηση: ΄΄Κάνετε χρήση κοκαΐνης;΄΄
Απάντηση: ΄΄Δόξα σοι ο Θέος, όχι ακόμα.  Όμως αν συνεχιστεί αυτό το αστείο, θα αρχίσω...΄΄
Όσο για τον ισχυρισμό της Μπερερή για το φλερτ με το φίλο της και για το κάρφωμα στις αρχές, η ίδια απαντάει: ΄΄Η κοπέλα δήλωσε χρήστης.  Και με το μυαλό ενός χρήστη, μπορεί να νομίζει ότι βάλλεται από παντού.  Φοβόταν τους πάντες μη της πάρουν το σύντροφο της.  Φοβόταν όλες τις κοπέλες που την περιέβαλαν.  Είτε ήταν φίλες είτε γνωστές΄΄.
  Όταν ρωτήθηκε αν θα σταθεί στο πλευρό της Μπερερή, απάντησε: ΄΄Με όποιον τρόπο μπορούσα.  Και αυτό θα το έκανα για οποιοδήποτε άνθρωπο. Και με στεναχωρεί που δεν μπορώ να τη βοηθήσω΄΄.  Ερώτηση: ΄΄Έχετε κληθεί από την αστυνομία;΄΄  Απάντηση:  ΄΄Όχι.  Και αν ήμουν όλα όσα παρουσιάστηκαν, τότε δεν θα ήμουν εδώ να σας μιλάω.  Μάλλον θα ήμουν εκεί που είναι η Μαριάννα΄΄.  Τέλος όταν ρωτήθηκε ότι έχουν πολλές φωτογραφίες μαζί, αυτή απάντησε:  ΄΄Βεβαίως, είναι απ΄ το μαγαζί όπου δούλευε και πήγαινα με το σύζυγο μου ως πελάτισσα΄΄.ola10gr.blogspot.com

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου