powered by Agones.gr (livescore)

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Δεν είμαι πλούσιος. Είμαι φτωχός με λεφτα!



Ποιός μεγαλοεπιχειρηματίας έκανε αυτή τη δήλωση;



Είναι ο Ανδρέας Βγενόπουλος που δηλώνει φτωχός με λεφτά,σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο περιοδικό LIFO.Ας δούμε τα πιο σημαντικα μέρη της συνέντευξης:

Kύριε Βγενόπουλε, υπάρχει κάποια μικρή ηδονή όταν κάνετε αγωγή σε ισχυρά πρόσωπα;

Η ερώτησή σας συνάδει με μια εντύπωση, η οποία έχει δημιουργηθεί -ότι εμένα μου αρέσει να τσακώνομαι και να αντιδικώ. Αυτό που δεν είναι εύκολο να καταλάβει κανείς είναι ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις βλέπω πράγματα γύρω μου πολύ άσχημα και υφίσταμαι ως επιχειρηματίας πολλές αδικίες. Όταν δεν ξεπερνούν τα όρια, συνεχίζω και πορεύομαι, χωρίς να δημιουργώ θέμα. Υπάρχουν όμως και ορισμένες περιπτώσεις όπου ξεπερνιούνται τα όρια. Τότε, για λόγους αρχών, δεν μπορώ πλέον να υπολογίσω το οποιοδήποτε επιχειρηματικό κόστος προκειμένου να υπερασπίσω την τιμή και την υπόληψη της εταιρείας.

Στις δύο συγκεκριμένες περιπτώσεις, της κυρίας Μπακογιάννη και του Παπανδρέου, υπό ποίους όρους θα αποσύρατε την αγωγή που τους κάνατε;

Αυτήν τη στιγμή εκκρεμούν δικαστικές διαμάχες με τον κύριο Τσίπρα, με τον κύριο Παπανδρέου και με την κυρία Μπακογιάννη...

Απομένει η κυρία Παπαρήγα!

Η κυρία Παπαρήγα έχει μια γενική τοποθέτηση εναντίον του κεφαλαίου και νομίζω ότι για την ιδεολογία την οποία έχει, χειρίζεται τα θέματα με μεγάλη προσοχή και μεγάλη αξιοπρέπεια. Τώρα, στην περίπτωση του κυρίου Παπανδρέου, με τον οποίο συναντήθηκα δυο φορές, φανερά ασφαλώς, από τον διάλογο τον οποίον κάναμε, έμεινα με την εντύπωση ότι δεν εννοούσε ορισμένα πράγματα τα οποία είχε πει στη Βουλή για εμάς και ότι, λίγο-πολύ, τα είχε πει εν τη ρύμη του πολιτικού λόγου.

Και ο κύριος Τσίπρας;

Στην περίπτωση του κυρίου Τσίπρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Έχει χρησιμοποιήσει κάποιες πολύ βαριές εκφράσεις και από την εν γένει συμπεριφορά του στη συνέχεια δεν επέδειξε την παραμικρή μεταμέλεια. Δεν έδειξε ότι δεν τα εννοούσε, αντίθετα, σε οποιαδήποτε φάση ανακύπτει κάποιο θέμα που αφορά τον όμιλό μας, το αντιμετωπίζει πάλι με έναν λαϊκισμό και τοποθετείται χωρίς να έχει κανένα στοιχείο για αυτά που λέει.

Στις περιπτώσεις που υπάρχει βουλευτική ασυλία, τι νόημα έχει η αντιδικία σας με τους πολιτικούς;


Έχει νόημα η αγωγή, δεν έχει νόημα η ποινική προέκταση του θέματος. Αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει αν η αντιδικία μου είναι ποινική ή αστική και αν θα καταλήξει σε μια αποζημίωση εκατομμυρίων ευρώ ή ενός ευρώ. Εγώ θεωρώ ότι το θέμα είναι ηθικό - είναι ο έλεγχος όλων αυτών των πολιτικών, οι οποίοι προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους δεν έχουν τον παραμικρό ενδοιασμό να χρησιμοποιούν εκφράσεις και επιχειρήματα τα οποία μπορεί να θίγουν άλλους ανθρώπους και επιχειρήσεις.

Στον κύριο Καρατζαφέρη που έχει πει ότι «είστε ο νέος Κοσκωτάς» γιατί δεν κάνατε αγωγή;

Δεν του είχα κάνει αγωγή, τότε, διότι είχε την ασυλία στη Βουλή και εν πάση περιπτώσει δεν είχε επιμείνει με μια σειρά περαιτέρω επιθέσεων, ώστε να θεωρώ ότι μου δημιουργεί μόνιμη ηθική βλάβη. Εάν έπαιρνα τοις μετρητοίς τα όσα είχαν λεχθεί τότε στη Βουλή, κανονικά θα έπρεπε να κάνω αγωγές σε γύρω στους 110 βουλευτές και πολιτικούς.

Μάλλον θα γνωρίζετε όσα λένε: «Έλα τώρα, αφού κάνει τέτοιου είδους τοποθετήσεις, είναι δυνατόν να μην έχει πολιτικές φιλοδοξίες;».

Ουδέν ψευδέστερον αυτού. Εγώ θεωρώ ότι πολιτική κάνουμε όλοι μας. Πολιτική κάνει και ο δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος δουλεύει κάθετα, απλώς ό,τι κάνω εγώ, με το επιχειρηματικό μέγεθος του ομίλου που διοικώ, μοιραία συγκεντρώνει πολλή δημοσιότητα.


Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου