powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΤΟΥ ΚΟΥΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ!




Το γκάλλοπ της Rass που έγινε για το ΠΟΝΤΙΚΙ με την ερώτηση: ποιό πρόσωπο θεωρείται το δημοφιλέστερο ως διάδοχο του Κ. Καραμανλή στην ηγεσία της ΝΔ, παρουσιάζει την

Ντόρα Μπακογιάννη πρώτη κατά 31,33%.

Ακολουθεί ο Αντώνης Σαμαράς με ποσοστό 16,44%, ο Δ. Αβραμόπουλος με ποσοστό 13,6%, ο Ευ. Μεϊμαράκης με ποσοστό 12,51%, ο Π. Ψωμιάδης με ποσοστό 9,9%, ο Κ. Χατζηδάκης με 5,2% και ο Ά. Σπηλιωτόπουλος με 2,8%.
Και εγώ ο αδαής αναρωτιέμαι μήπως η εταιρεία Rass ελέγχεται από τον Κουρή;
Αλήθεια αυτό το γκάλλοπ έγινε μεταξύ νεοδημοκρατών;Σε ποιά περιοχή;
Πάντως αν πάρω υπόψη μου την οργή των νεοδημοκρατών φίλων μου για τις πρόωρες
εκλογές και για την ήττα του κόμματος επετρέψτε μου να έχω τις επιφυλάξεις μου.
Γιατί η κυρία Μπακογιάννη αντιδρά στην ψήφο της βάσης και μιλά για κουρελόχαρτα;
Δ.Π

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου