powered by Agones.gr (livescore)

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΙΑ ΚΑΡΦΩΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ;


Νέες εξελίξεις με την Μαριάνα Μπερερή να κατηγορεί το γνωστό μοντέλο

Ευη Χειλά ότι αυτή την πρόδωσε στην αστυνομία.Επειδή η Μπερερή είχε κερδίσει τον ανδρα που ήθελε και η Χειλά!Στην συνέχεια η Μπερερή ισχυρίστηκε ότι και η Χειλά
έχει σχέση με ναρκωτικά!
«Η Εύη Χειλά είναι μοντέλο, δεν ξέρω αν ασχολείται με τα ναρκωτικά, μάλλον πίνει και αυτή, γουστάρει τον Θεοχάρη και τώρα δεν είμαστε φίλες»
«Είμαι τοξικομανής, εξαρτημένος χρήστης κάνναβης και κοκαΐνης τα τελευταία δέκα χρόνια και επιθυμώ να εξεταστώ από πραγματογνώμονα ιατρό προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός εξάρτησής μου από τις ναρκωτικές ουσίες.

Κάνω χρήση εφτά-οκτώ τσιγάρων κάνναβης και τέσσερα-πέντε γραμμάρια κοκαΐνης την ημέρα. Εγώ με τον Θεοχάρη ζούμε μαζί, είμαστε χρήστες κοκαΐνης, αγαπιόμαστε πολύ και είχαμε σκοπό να παντρευτούμε» υποστήριξε η 32χρονη γυναίκα, οι εξηγήσεις της οποίας δεν έπεισαν ανακρίτρια και εισαγγελέα, που την έκριναν προφυλακιστέα.

«Είμαι θύμα των ναρκωτικών. Δουλεύω ως μοντέλο και βγάζω διάφορα ποσά ανάλογα με τη δουλειά. Από αυτά πληρώνω το ενοίκιο και συντηρούμαι. Δεν ξέρω οτιδήποτε για όπλα, ζυγαριές και όλα τα αντικείμενα που αναφέρονται στην κατάσχεση. Τα ονόματα και τα κινητά τηλέφωνα που είναι στις ατζέντες ήταν φίλοι και γνωστοί. Δεν γνωρίζω κανενός το επίθετο»


Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΧΕΙΛΑ

Οταν έμαθε η Χειλά όσα είπε γι'αυτήν η Μαριάνα Μπερερή αντέδρασε έντονα.Ας
δούμε πως περιγράφει την αντίδραση της Χειλά η εφημερίδα «Espresso».
<<Εξοργισμένη με την ως πρόσφατα «φίλη» της δηλώνει στην «Espresso» η Εύη Χειλά, ενώ παράλληλα δίνει τη δική της εκδοχή για όσα ανέφερε στην απολογία της η Μαριάννα Μπερερή και εξηγεί τους λόγους που την εμπλέκει με ναρκωτικά.

«Πιστεύει ότι εγώ την "έδωσα" στην αστυνομία» δήλωσε χθες το γνωστό μοντέλο όταν την ενημερώσαμε ότι η φίλη της Μαριάννα Μπερερή την εμπλέκει με την κατάθεσή της. Συγκεκριμένα, η Μαριάνα Μπερερή, που συνελήφθη για εμπορία ναρκωτικών, στο τέλος της κατάθεσής της αναφέρει για τη «συνάδελφό» της: «Η Εύη Χειλά είναι και εκείνη μοντέλο. Δεν ξέρω αν ασχολείται με τα ναρκωτικά. Μάλλον "πίνει" και αυτή. Γουστάρει τον Θεοχάρη (σ.σ.: τον σύντροφό της) και τώρα δεν είμαστε φίλες!»

Τις δύο, όπως παραδέχεται και η Εύη Χειλά, τις έδενε φιλία χρόνων, η οποία πέρασε από πολλά στάδια. Παρ’ όλα αυτά για μεγάλα χρονικά διαστήματα και για διάφορους λόγους οι δύο τους δεν μιλούσαν. Η τελευταία τους συνάντηση μάλιστα κατέληξε σε μεγάλη ρήξη κι σε έναν απίστευτο καβγά. Μετά από αυτό η Μπερερή θεώρησε πως η φίλη της την «έδωσε» στην αστυνομία.

Η Εύη Χειλά περιγράφει αποκλειστικά στην «Espresso» την τελευταία τους συνάντηση. «Ενα βράδυ είχα μάθει από κοινούς γνωστούς ότι δεν είναι πολύ καλά και ανησύχησα. Επειδή τα σπίτια μας είναι σχετικά κοντά -εγώ μένω Βούλα και εκείνη Ελληνικό- την έπαιρνα δύο μέρες συνεχόμενες τηλέφωνο και δεν το σήκωνε. Δύο η ώρα τη νύχτα περνάω από το σπίτι της, χτυπάω και δεν ανοίγει. Της στέλνω μήνυμα: "Κούκλα μου, είμαι από κάτω, άνοιξέ μου να δω αν είσαι καλά". Δεν πήρα καμία απάντηση. Εκείνη την ώρα βγήκε ένας κύριος, ο οποίος με προέτρεψε να φύγω τρέχοντας: "Ξέρω ποια θέλεις και το καλό που σου θέλω, φύγε, γιατί μπορεί να πλακώσει καμία αστυνομία. Σε αυτό το σπίτι γίνονται πολλά!" μου είπε. Εφυγα αμέσως. Την επομένη με πήρε η Μαριάννα και μου την είπε: "Τι πήγες και είπες στον σπιτονοικοκύρη μου; Μήπως με "έδωσες" στην αστυνομία;" Από τότε με θεωρεί εχθρό της.

Η Εύη Χειλά δεν γνώριζε τίποτα για την κατάθεση της φίλης της. Με το που την ενημερώνουμε, ξεσπάει. «Δεν ξέρω κανέναν Θεοχάρη. Πρέπει να ντρέπεται. Εχει "κάψει" το μυαλό της. Είμαι μητέρα και οκτώ χρόνια ζω αξιοπρεπώς με τον άνδρα μου. Τα περί ουσιών να τα αναζητήσει αλλού, στις παρέες της. Αν θέλουν ας μου πάρουν και αίμα για εξέταση. Είχε δίκιο ο άνδρας μου που δεν ήθελε να κάνω παρέα μαζί της!»

Οσον αφορά τη γνωριμία τους, έκαναν παρέα από την εφηβική ηλικία κιόλας. Οπως εκμυστηρεύεται, σταμάτησε κάποια στιγμή να την κάνει παρέα, γιατί κάθε βράδυ διασκέδαζε, ξόδευε πολλά χρήματα χωρίς στην ουσία να έχει κάποια συγκεκριμένη δουλειά. Αυτό την είχε προβληματίσει. Παράλληλα δεν ενέκρινε τις παρέες της. «Πριν από 15 χρόνια που κάναμε κολλητή παρέα, ούτε κατά διάνοια δεν "έπαιζαν" θέματα ναρκωτικών. Βρεθήκαμε ξανά πριν ενάμιση χρόνο. Είδα μια Μαριάννα πιο "γυναίκα". Ακουγα από τον κόσμο ότι κάνει χρήση, δεν ήξερα για εμπορία>>

Πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται γύγω από το προσωπο της Χειλά.Ποιός έχει δίκιο;
Η Μπερερή ή η Χειλά;Ποιά ειναι η αιτία της διαμάχης τους τα ναρκωτικά η ο αντρας
που ήθελαν;Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ...

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου