powered by Agones.gr (livescore)

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΚΟΥΠΕΡ:ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ!


Κούπερ κάποτε ήταν ο διακαής πόθος του Ολυμπιακού.Τότε του γύρισε την πλάτη!Σήμερα έρχεται στην Θεσσαλονίκη ως προπονητής του Αρη και απελεί την πρωτοκαθεδρία του Ολυμπιακού!

Στον ΆΡΗΣ FM 92,8 μίλησε ο νέος προπονητής του ΆΡΗ, Έκτορ Ραούλ Κούπερ, λίγα λεπτά μετά την επισημοποίηση της συνεργασίας του με την ομάδα.

<<Είμαι πολύ χαρούμενος που θα βρεθώ στη Θεσσαλονίκη και στην ομάδα του ΆΡΗ>>, δήλωσε ο Αργεντινός προπονητής. <<Ανυπομονώ να φτάσω στην Ελλάδα, έχω μεγάλες φιλοδοξίες. Προς το παρόν, έχω κάποιες λεπτομέρειες να διευθετήσω και ελπίζω να τα καταφέρω να ερθω ως την Πέμπτη. Ανυπομονώ να προπονήσω την ομάδα.>>

Σχετικά με τους στόχους του, είπε:<< Μου αρέσει πολύ η πίεση. Όταν υπάρχει πίεση, σημάινει ότι ο κόσμος έχει περισσότερες απαιτήσεις και, επομένως, πρέπει να θέτουμε υψηλότερους στόχους. Ο στόχος μου είναι να φτάνουμε στα μέγιστα. Τώρα βρισκόμαστε πίσω στη βαθμολογία, αλλά θα δουλέψουμε σκληρά και θα πετύχουμε πολλά. Έρχομαι για να ανατρέψουμε την κατάσταση και να πάρουμε το πρωτάθλημα>>

Για τον κόσμο της ομάδας είπε, ο κ. Κούπερ:<<Έχω δει εικόνες από τους οπαδούς του ΆΡΗ, μου έχουν πει πολλά και βλέπω την καυτή ατμόσφαιρα που επικρατεί σε κάθε αγώνα. Η συμπαράστασή τους σημαίνει για όλους εμάς, δέσμευση να πετύχουμε τους στόχους μας. Αυτό είναι που βοηθάει τους ποδοσφαιριστές και όλη την ομάδα. Από την Πέμπτη μας περιμένει σκληρή δουλειά, με στόχους και φιλοδοξίες.>>

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου