powered by Agones.gr (livescore)

Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

O ΝΙΚΟΛΑ ΣΑΡΚΟΖΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΜΙΑΣ...


Ο Παλ Σαρκοζί πατέρας γράφει για τον γιο του:

«Ο Νικολά ήταν η φυσιολογική κατάληξη μιας υπέροχης βραδιάς που πέρασα με τη σύζυγό μου». Στην αυτοβιογραφία του, που κυκλοφόρησε χθες στη Γαλλία, ο Παλ Σαρκοζί δεν κρύβει τη λατρεία του για τις γυναίκες. Η συμβουλή του διάσημου γιου του, πάντως,

πριν φτάσει το «Τόση Ζωή» στο τυπογραφείο ήταν: «Μην αλλάξεις ούτε λέξη».
Ανάμεσα στα πολλά επεισόδια που διηγείται ο Παλ Σαρκοζί είναι και η ενόχλησή του όταν την πρώτη νύχτα του γάμου του με την πρώτη του σύζυγο ανακάλυψε ότι η μητέρα του γάλλου προέδρου δεν ήταν παρθένα. Ο ούγγρος μετανάστης με την αριστοκρατική καταγωγή απέκτησε τρία παιδιά με την Ναντί Μαλάχ, γράφοντας ότι ο πιο διάσημος γιος του είναι και ο «πιο θερμόαιμος». Παντρεύτηκε ακόμη τρεις φορές, με την τρίτη σύζυγό του απέκτησε άλλα δύο παιδιά. Το «Τόσο ζωή» είναι ένα είδος ανοικτής επιστολής προς τα πέντε παιδιά του. «Αγαπητά μου παιδιά, δεν γράφω αυτό το βιβλίο για να δικαιολογήσω τον εαυτό μου (...) Έβλεπα τα παιδιά μου περισσότερο απ΄ όσο μας έβλεπε ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρός».

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου