powered by Agones.gr (livescore)

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ!



Λάβαμε ενα σχόλιο-μήνυμα διαφορετικό από τα άλλα.Μια φωνή απελπισμένη.Μια φωνή όμως που αντικατοπτρίζει την εικόνα της σημερινής κοινωνίας μας και μια αβεβαιότητα για το αύριο.
<<Δεν ξέρω αν και εσείσ θα δημοσιεύστε την φωνή απελπισίασ μου.Γιατί ασχολείστε αυτές τις μέρες με την φοτιά στην Αττική.Και όμως η κοινωνία μας βρίσκετε σε φοτιά
εδώ και μήνες αλλά ειναι μια φοτιά κοινωνικήσ κρίσησ.
Πριν 15 χρόνια ανοιξα ένα μαγαζί, στην αρχη πηγαίναμε καλά αλλά τελευταία τα πραματα ήταν σκούρα και η τελευταία κρίση έφερε το τέλοσ.Δεν μπορούσα πια να πληρόσο το ενοίκιο του μαγαζιού μου,το ΤΕΒΕ, ενό πριν μηνές σταμάτησα ένα υπάλλιλο.Δεν φτάνουν όλα τα άλλα, το ΤΕΒΕ, μου απειλί ότι θα με βάλι φυλακή για τα χρέη που τουσ χροστάω!
Οταν ελπιζα ότι η κυβενισι θα μας βοηθίσι αυτή βοήθησε τις τράπεζες.
Μετά από καιρό όταν υποσχέθηκε ότι θα βοηθήσι τους επιχιρηματίες χάρηκα!Αλλά απογοητεύτηκα όταν έμαθα ότι δάνιο μπορούσε να παρι μόνο οσοι είχαν 3 κερδοφόρες
χρονιές.Μα αυτοί δεν είχαν λόγο να πάρουν δάνειο!Ετσι ελεύθεροι επαγγελματίες
που δεν είχαν πρόβλημα πήραν δάνιο και τα λεφτά τα κατέθεσαν σε άλλες τράπεζεσ!
Εμείς που είχαμε ανάγκη δεν πήραμε τίποτα.Δεν ήταν κοροιδία αυτό;
Σήμερα είμε ενας πρωην επαγγελματίας και σημερινός ανεργος αν και προσπαθο με την βοήθεια φίλων μου να σταθό στα πόδια μου και να κάνο μια νέα αρχή!
Ποιό είναι το αύριο μου;Η πολιτία και σε αυτη τη κρίση βοηθάι τουσ μεγάλους,όχι τισ μικρές επιχιρισις.Αδιαφορούν για μας και μας θυμούνται μόνο στισ εκλογές!Σαν και μένα υπάρχουν χιλιάδες άλλοι,εκατοντάδες.ΑΛΛΆ Ο τυπος ασχολίται με την γρίπη και τορα με τισ πυρκαγιέσ.Αν συνεχιστί αυτή η κατάσταση τότε θα έχουμε μια κοινωνική πιρκαγια που θα καψει όλη την Ελλαδα!
Ασχολιθιτε λίγο και με μας!Είμαστε και εμείς πολίτεσ της Ελλάδας!Δεν υπάρχι μόνο ο ιοσ της γρίπησ.Δεν φάγαμε τα λεφτά μασ στα μπουζούκια,αλλά μεγαλονουμε τις οικογενιέσ μας.
Αν διμοσιεύστε το μινιμά μου (τόχω γράψι στα σχόλια) σασ ευχαριστό.Αν όχι δεν πιράζι.ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ
Υ.Γ συγφωρέστε μου για ορθογραφικά λαθη αλλά ποτέ στο σχολίο δεν ήμουν καλός στην ορθογραφία.
>>
Οχι φίλε μου εμείς το δημοσιεύουμε όπως μας το έστειλες χώρίς καμμία παρέμβαση και λογοκρισία. Οποιος θέλει να μας στείλει κάποιο παράπονο του ή καταγγελία χωρίς να προσβάλει κανένα, σας κάνουμε γνωστό το email μας που είναι elladitsa65@gmail.com

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου